به رنگ دل نوشتم كه خاموشي معنا ندارد
به رنگ دل نوشتم که خاموشی معنا ندارد
فريادي از سكوت
شنبه 27 اسفند 1398برچسب:, :: 16:4 ::  نويسنده : محمد

به رنگ دل نوشتم كه خاموشي معنا ندارد با تمام رنگهاي اسمان نوشتم كه زندگي  به رنگ دل نيست انگشتانم به من ياد نداند كه بنويسم زندگي بدون اسمان معنا ندارد  ولي نميدانم چرا اسمانرنگي ندارد به انگشتانم گفتم به رنگ دلم گير ندهند

 



نظرات شما عزیزان:

bahare
ساعت17:06---26 فروردين 1391
kheyli ghashang bod

bahare
ساعت17:05---26 فروردين 1391
afarin behet

علی
ساعت16:34---27 اسفند 1390
ميتوانيم براي كسي كه دوستش داريم چند سطر سكوت يادگار بگذاريم ! تا هروقت دلتنگـــــمان شد آنرا هر طوريكه خواست براي خود مـــــعنا كند
عید رو پیشاپیش به تو دوست عزیز تبریک میگم
اگه خواستی به من هم سر بزن


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش امدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عمومی و آدرس love.love486.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 1
بازدید کل : 3633
تعداد مطالب : 10
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1